Sunday, October 30, 2011

now ! aku ada munchet aku ! :D

new life ! haha . new love okeyh ?
no more tears ag . 

nak taw sape ?
niyh dye >> tenguklah bawah ! haha :P


tuh lah dye ! name dye angah jer . orang dye ganas ! haha aku suke :) tapi hati manyak cute ma . ngeee
dye niyh la yang bukak hati aku tok terima cinta lain . tok terima cinta lagi jujur dari yang lepas. tuh la . pelik gak banyak2 penk bole plak aku sangkut ngan dye niyh . atotototo. dah la hari2 gado ouh . :P

now aku ngan dye dah masuk 3 bulan dah . macam-macam aku dah lalui ngan dye . MACAM-MACAM HAL LAH KAN ! hahahaha . naek hantu pon ade gak . haha . yerlah . bile due2 panas baran . lingkup lah jadi . dye pon ego MAKDATOK ! geramm aku seyh . mmg ta bole nak hilang dah ego dye tuh . tp aku tau dye sayang aku lebih punyelah . haha pasan ! :P

hupe pas niyh aku ngan dye tabah ngan sume dugaan hidup. yerlah sejak duk berdue niyh . banyak lak yang kiteorang hadapi . hmm. susah senang same . tdo same2 . opss ! haha

hey boolattt ! aku sayang ko doe ! ko jangan curank keyh ! :)





nah ! <3 hihihi ^^



1 comment:

  1. korang comel..hopes epy2 k..xmo tgk u sedih2 dh..hope angah leh bhgia kan u...

    ReplyDelete