Saturday, May 21, 2011

kenapa ?? ko nak aku menjadi hipokrit ??

ayie . sury to say . aku wat blog niyh tuk ko . segala yang terjadi pada diri aku . perasaan aku sume aku luahkan kat snie . kemarahan aku . kesedihan aku . aku dapat berpura-pura di dunia nyata. tp aku x dapat berbohong di snie .
sumer di dalam blog niyh ikhlas sumer dr aku .

if ko kte aku menarik simpati orang . aku menyalahkan dye . sury . start ko wat aku cam niyh . aku sedaya upaya sembunyikan benda niyh . aku x pomot my blog link kat mne2 club suh orng bce sepertimana ko wat . aku x pomot my link blog kat wall sejak ko bikin hal . pikir sendiri . ini semua dari aku . ko kte aku x time ngan tangan terbuka kan ?? aku juz nak ko bce sume luahan dari aku . aku nak ko faham aku . kalo ko x suke . aku akan senyapkan diri pas niyh ., aku akan hilang .  aku dah cukup belajar ayie . aku dah cukup belajar dari ko . erti derita . erti bahagia. 

walopon ko bersalah entah kenapa hati niyh sangat susah nak maafkan ko . sury . aku masih lagi x bole maafkan. bagi diriku bende niyh terlalu menyesakkan aku begitu menyeksa aku begitu membunuh aku . 

aku terkilan bile aku dekat dengan ko mse kat ganu . ko x nak aku jauh . tp bile aku jauh dari ko dah . aku balik kampung aku. ko lupekan aku . ko cari dye . yeah ! hati ko x leh tipoo kan ?? ko sayang dye . tp ko tipo aku . ko tipoo orang yang mencintai ko . 

dunia niyh berputar ayie . aku terima seadanya. aku terima segala niyh . mungkin takdir aku . terjerat dalam percintaan ko dulu . 

jantung aku berdegup laju . nafas aku kuat . aku sesak nafas. badan aku gigil . aku muntah2. aku seksa sekarang ayie . macam bangkai bernyawa ko taw . mungkin sekarang ko bole tdo lena . tp bukan aku . ko bole bahagia tp bukan aku . even berjuta kali ko mohon maaf . aku x maafkan ko . tp aku try terima niyh dengan matang keyhh . aku kuat . ayin kuat . 

ko nak aku hepy kan ?? ko nak aku berpura kan ?? ko nak aku gembira kan ?? aku tengah senyum niyhh . senyummmm tanda aku bahagia dengan sume niyhh . aku sangat bahagia ayie .. :DD

No comments:

Post a Comment